Dětská skupina - Hrajeme si
Zřízení péče o děti od 1 roku do zahájení školní docházky.
Ve skupině je maximálně 12 dětí, o které se starají dvě až čtyři pečující.
Rodičům nabízíme péči o malé děti kvalifikovanými pečujícími osobami, které pracují s respektem k dětským potřebám, zejména formou hry.
Program

V tomto věku se děti nejvíce učí hrou a nápodobou. Podporujeme jejich kreativitu prostřednictvím vhodných hraček, nejčastěji z přírodních materiálů a častým pobytem venku. Učíme děti tradicím souvisejícím s koloběhem roku a tvořit s nimi jejich první malá umělecká díla.
Rozvoj sebeobsluhy a komunikačních dovedností probíhá přirozenou a respektující formou s přihlédnutím k individualitě dětí.
Co je pro nás zásadní
Dítě
V našich zařízeních klademe důraz na respektující, láskyplný a radostný přístup k dětem a individuální péči v úzké spolupráci s rodinou.
Rodina
Rodiče jsou u nás vítáni a jejich potřebám nasloucháno, nesnažíme se však rodiče nahradit nebo překonat, ale doplnit, jako fungující součást systému péče o dítě. Víme a respektujeme, že každý rodič dělá pro své děťátko to, co považuje v danou chvíli za nejlepší.
Svoboda, důvěra
Za zásadní považujeme pobyt venku a možnost nechat děti svobodně si hrát. Chceme, aby děti mohly být přirozeně radostné, či takové jaké se cítí, aby se učily prožitky a hrou a mohly rozvíjet svoji tvořivost. Důvěřujeme dětem, že vše, co dělají, má svoji příčinu. Nepodporujeme zbytečnou soutěživost a porovnávání.
Estetika, přirozenost
Dbáme na estetiku vybavení a hraček pro děti, kdy čerpáme inspiraci také od našich zahraničních partnerů. Upřednostňujeme přírodní materiály. Podívejte se do galerie fotek, jak to u nás vypadá.
Kvalita pečujících osob
Klademe důraz na pečlivý výběr pečujících osob, kterým poskytneme komplexní vzdělávání a podporu, tak aby dokázaly láskyplně naplňovat potřeby dětí v souladu s moderními přístupy a poznatky, znalostí vývojové psychologie i respektu k dětské osobnosti. Provádíme supervizi jejich činnosti.
Inspirace
Inspirativní je pro nás Waldorfská pedagogika, systém Reggio Emilia, péče o děti v lesních školkách a pedagogika Fridricha Froebela, který stejně jako J.A. Komenský vnímal péči a výchovu dětí jako druh umění.