Copyright © 2012-2025 Detske-skupiny-praha.cz | Registrace do katalogu
dětské skupiny Praha západMAM Prostor Králův dvůr u Berouna
Rádi Vás přivítáme ve dvou časových blocích. Navštívit nás můžete od 10:00 do 12:00 h nebo odpoledne od 15:00 do 17:00 h.

Provedeme Vás našimi novými prostory, seznámíte se s personálem, povíme si informace o našem provozu a jak probíhá bilingvní výuka angličtiny. Rádi Vám zodopovíme veškeré dotazy. Aby se zabavily i Vaše děti, budou pro ně připraveny různé herní aktivity a výtvarné dílničky. Budeme rádi, když se s námi zapojíte do hry.
MAM Prostor Králův dvůr u Berouna Co jsme pro Vás připravili na této pobočce unikátního?
• Bilingvní výuka angličtiny formou hry s propojením všech smyslů ve všech třídách
• Rodilý mluvčí se průběžně zapojuje do programu až 2 hodiny denně.
• Logopedická prevence je součástí každodenních aktivit.
• Máme celkem 3 třídy, každá po 12-ti dětech ve věku od 1 roku (dítě musí umět samostatně chodit) do 6 let.
• Pouze 6 dětí na 1 učitelku.
• Měsíční paušál se 100% garancí flexibilnosti docházky dle potřeb rodičů.
• Zahrada s herními a enviromentálními prvky, která v dětech bude podněcovat lásku k rostlinám i zvířatům.
• Spolupráce s odborníky – klinický logoped, dětský psycholog, fyzioterapeut, dentální hygiena, měření zraku a jiné.
• Kroužky pro děti
• Akce pro celou rodinu
• Vlastní parkovací místa
 Jak probíhá výuka angličtiny?
Program je navržen tak, aby se děti učily anglicky stejně přirozeně, jako se učí svou rodnou řeč, tudíž u běžných denních činností.

Hlásit se mohou děti, které již základy angličtiny mají, ale také děti, které se s jazykem ještě nesetkaly. Lektorka mluví na děti anglicky a svou řeč doprovází stejným spojením v češtině, jasnými gesty nebo obrázky, což urychluje u dětí chápání významu slov. Na výuku dochází také rodilý mluvčí, který tráví s dětmi dopoledne 2 hodiny.

Projektová metoda výuky dává dětem příležitost učit se svým vlastním tempem pomocí všech smyslů a zároveň podporuje vzájemnou spolupráci a přátelství mezi dětmi. Děti se učí řešit praktické problémy v řádu dnů či týdnů ve skupinách nebo i jednotlivě. Motivujeme děti k tomu, aby aktivně hledaly odpovědi na své otázky „Proč?“ a „Jak?“ prostřednictvím svých vlastních zkušeností a aby získaly nezávislost v každodenním životě.
 Praha západMá výuka angličtiny smysl u 2 letých dětí?
Aby se angličtina stala pro děti přirozeným jazykem, má smysl je s ní seznámit co nejdříve. Klinické výzkumy prokázaly, že mezi narozením a pátým rokem života je schopnost učit se několika jazykům lidskému mozku vrozena. V tomto období děti „absorbují“ jazyk bez většího vynaloženého úsilí, zatímco dospělí a starší děti musí při studiu jazyka tvrdě pracovat.